Specifikt logodesign Din virksomhed har et brandnavn og et logo; men skiller dit image sig virkelig ud? Kan du skille dig ud blandt dine konkurrenter? Mange virksomheder kæmper med branding og med at skille sig ud fra mængden og deres konkurrenter. Det skyldes, at det at designe et logo kræver professionalisme at studere naturen, historien, kulturen, værdierne, farverne og dens symboler og at forstå konkurrenc...
Måler dit website’s målgruppe Hvor mange mennesker besøger dit websted? Hvor kommer de fra? Hvad laver de? AFS Analytics besvarer disse spørgsmål og meget mere! En pålidelig og nem løsning at bruge Med AFS Analytics kan du analysere de besøgendes adfærd og forstå, hvordan du kan forbedre og ændre indholdet på dit website for at få mere trafik. En "Right Now" rapport giver dig ...
Letterpress er en trykteknik, der går tilbage til midten af det XV. århundrede. Selv om digitaltryk i dag er den mest udbredte metode til trykning, oplever bogtrykkeriet en genfødsel på grund af dets unikke følelse, tekstur og visuelle effekter. Denne genoplivning, i modsætning til bogtrykkeri’ brug tilbage i tiden, ses dog inden for kunst, papirvarer, særlige begivenheder osv. Start design af dit logo...
Værktøjer til logodesign Hvis du er en virksomhedsejer, der har planer om at skabe et brand for din virksomhed, er det første og vigtigste, du bør se på, at få lavet et perfekt logo. Fra det punkt og frem er det’er logoet, der taler for din virksomhed. Det repræsenterer din virksomhed, din kultur, din professionalisme osv. Et godt logodesign kommer med perfekte farvekombinationer, tydelig grafik og pass...
Hvorfor skal du hyre et digitalt bureau til dit websted Det er en vanskelig beslutning at bestemme, hvordan du skal markedsføre din virksomhed online. På trods af den have-at-gå-logik hos virksomheder som Weebly, Wix, Shopify, Squarespace og lignende, er det en kompleks proces at skabe et websted eller en mobil app til din virksomhed. Ja, enhver med en smule viden om digital teknologi kan bygge et websted for dig...
Har du nogensinde hørt om ordsproget “du høster hvad du sår”, ja det er tilfældet når det kommer til at vælge en hjemmeside design firma til din virksomhed. At forsøge at spare nogle penge her og der er forståeligt, men når det kommer til at opretholde dit brand og få dit budskab igennem, så vil vi foreslå, at du ikke forsøger at spare på at få de billigste muligheder derude. Der er ing...