Uanset om du er freelancer, lille/mellemstor virksomhed eller Facebook side. I diagrammet nedenfor kan du se, at dit profilbillede (180x180px) også bruges til det billede, der er ved siden af dine indlæg. Når det er taget i betragtning, er det afgørende, at dit logo vises på den mest optimale og synlige måde på dette billede, da Facebook krymper det og bruger det i andre sektioner af siden. Så hvis du ønsker, at dine kunder skal kunne genkende dit logo, skal det være tydeligt og synligt. Dit coverbillede er også meget vigtigt, du kan enten genbruge dit logo eller bruge et billede, der er symbolsk for din aktivitet. Den anden mulighed er den mest anvendte, da du allerede har dit logo i profilbilledet (se diagrammet nedenfor).
Så undgå at begå fejl og bruge logoer, der er for små og ikke tilpasset Facebook.
Twitter er det næststørste sociale netværk med over 330 millioner månedlige brugere, Facebook-vognen og op på Instagram-vognen. Hvad’er forskellen siger du? Instagram handler om interaktion. Deling af øjeblikke. Det er mere autentisk og mindre